فرش بیتا

خرید فرش با کیفیت کاشان

خرید فرش با کیفیت کاشان – فرش کاشان از گذشته تا اکنون، در زمره بهترین فرش های ایرانی شناخته شده است. با توسعه تکنولوژی و ساخت ماشین آلات جدید، فرش های ماشینی کاشان جای فرش های دستباف را گرفتند. اما این فرش های جدید کیفیت تولیدات دستی را حفظ کردند و فرش ماشینی نیز جزو بهترین فرش ها در بازار می باشند. امروزه، در شهر کاشان بیش از ۲۰۰۰ واحد کارخانه و تولیدی فرش ماشینی مستقر و مشغول به فعالیت می باشد.

 

فرش ماشینی کاشان در انواع مختلف طرح و رنگ و به صورت ۷۰۰ شانه،  ۱۲۰۰ شانه شانه بافته و به بازار عرضه می شود. با وجود این تنوع نیاز خریداران رفع شده و به راحتی می توانند این هنر اصیل ایرانی را به باکیفیت عالی و مطابق با سلیقه شان برای منزل خود تهیه نماید.

فرش های‌ ماشینی در طرح های مختلف تولید شده و هر ساله بر تعداد آن نیز افزوده می شود. طرح افشان یکی از طرح های‌ محبوب و پرفروش در بین فرش های ماشینی است که دارای نقوشی چون افشان درباری، افشان اسلیمی، افشان رز و… می باشد. فرش ماشینی کاشان در کنار زیبایی ظاهری، کیفیت مناسب و قابل قبولی را نیز دارا می باشد.

 

 فرش با کیفیت

فرش با کیفیت

 

 

تمام طرح‌های پالت ترمه در چهار رنگ دلفینی، فیلی، متالیک و سرمه‌ای قابل عرضه است.

برای چیدمان منزلتان از سایر طرح های پالت ترمه دیدن نمایید.

 

ویژگی های فرش کاشان درجه یک

فرش ماشینی در انواع جنس نخ خاب تولید می شود، ازجمله نخ اکریلیک، پلی استر، لی پروپیلین، ویسکوز. نخ خاب همان نخ پرز است و جنس آن تاثیر زیادی در کیفیت و قیمت فرش دارد. به طوری که کیفیت نخ خاب فرش، عامل تعیین کننده درجه کیفیت فرش ماشینی می باشد. در تولید فرش کاشان از الیاف درجه یک و با کیفیت، مانند اکریلیک هیت ست شده، استفاده می شود. از ویژگی های فرش اکریلیک می توان به بدون پرزدهی و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی به خصوص برای افراد حساس و کودکان قابل اشاره است. از دیگر خصوصیات این الیاف می توان به دوام و عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب و حرارت مستقیم، عدم تغییر رنگ بعد از شستشو و… می توان ذکر نمود.

وجود تنوع بالا در طرح و رنگ فرش های کاشان سبب شده تا در بین همه نوع سلیقه ای، محبوبیت داشته باشد. در نقش فرش کاشان از طرح های خاص و بومی این منطقه، طرح های کلاسیک، طرح های تلفیقی و نیز طرح های مدرن استفاده می شود. طرح هایی چون خشتی، افشان، گل برجسته و نقوش دیگری که با هنر اصیل ایران ترکیب شده تا فرشی منحصر به فرد خلق کند. بنابراین اگر قصد خرید فرش ماشینی باکیفیت را دارید، ما خرید فرش کاشان را به عنوان انتخاب مناسبی به شما معرفی می کنیم.

یکی از این تولید کنندگان معتبر و باتجربه در زمینه تولید انواع فرش ماشینی، کارخانه فرش کاشان می باشد که در تولیدات خود از دستگاه های پیشرفته و به‌روز بافت استفاده می کند. طرح و نقش فرش های این مجموعه، توسط بهترین طراحان فرش ترسیم می شود. که در کنار امروزی بودن با استفاده از الیاف اکریلیک تولید می شود، که اصالت فرش ایرانی را به همراه خواهد داشت.

 

 

خرید فرش

خرید فرش

 

مزایای خرید فرش کاشان

 

همان طور که تا اینجا گفته شد، فرش کاشان کیفیت بالایی و تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ دارد. از دیگر مزایای فرش کاشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اگر بر روی سطح فرش دست بکشید، نخ خاب به صورت دانه دانه از لای انگشتان شما رد می شود و در هم نمی پیچید.
  2. این فرش ها دارای برگشت پذیری هستند، یعنی نخ خاب فرش در اثر فشار و قراگیری جسم سنگین بر روی آن خم شده و به راحتی به حالت قبل بر می گردد.
  3. فرش های کاشان در رنگ هایی شاد و زنده تولید می شود و زینت بخش منزل شما خواهد بود.
  4. به دلیل استفاده از الیاف اکریلیک در بافت این نوع فرش، به هیچ وجه بوی مواد نفتی از آن استشمام نمی شود. و نیز نخ استحکام بالایی داشته و پرزدهی فرش نیز کاهش می یابد.
  5. با لمس فرش، دست شما دچار چسبندگی نخواهد شد و به راحتی روی سطح فرش سر می خورد.
  6. در فرش های درجه یک، مشخصات فرش در پشت فرش موجود است. حتما در زمان خرید فرش، دقت کنید که مشخصات در پشت فرش نوشته باشد تا از شانه و کیفیتی واقعی فرش اطمینان حاصل کنید.

کارخانه فرش کاشان از معتبرترین کارخانه فرش در استان اصفهان می باشد که با کمک تیمی حرفه ای، بیشترین مجموعه از انواع فرش ماشینی را با طرح و رنگ بندی متنوع تولید و به خریداران عرضه می دارد.

 

 

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید حضوری فرش امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

نوع کاربری: اولین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری فرش مورد نظرتان است.

نوع کاربری در حقیقت به تناسب و مقاومت فرش در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی حاصل از زیاد

پا خوردن آن گفته می شود و معمولا هم توصیه می شود

با توجه به قسمت های مختلف خانه که قرار است فرشی را برای آن تهیه فرمایید،

به فکر انتخاب یک فرش ضخیم و یا یک کفپوش نرم و نازک برای خود باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *