فرش مناسب منزل

انتخاب فرش مناسب منزل

انتخاب فرش مناسب | یکی از اجزای بسیار مهم طراحی داخلی خانه های شما، فرش است. کالایی به نام فرش که کف خانه های شما را تبدیل به بوم نقاشی می کند. با فرش کردن منزل، نه تنها محیط ساختمان را تبدیل بوم نقاشی می کنیم بلکه در عین حال فضای یک نشست صمیمانه را نیز تدارک دیده ایم. با توجه به جایگاه و اهمیت که فرش در منزل دارد، هنگام خرید فرش باید به چه مواردی توجه کنیم.

 

انتخاب فرش مناسب منزل

انتخاب فرش مناسب منزل

توجه به جنس فرش

یکی از مهم ترین موارد جنس فرش است. جنس فرش متاثر از جنس الیاف آن است. الیاف فرش می تواند پلی پروپیلن، بی سی اف، اکریلیک، پشم و یا ابریشم باشد. امروزه تقریباً تمامی فرش های ماشینی با تمامی این الیاف به جز پشم و ابریشم بافته می شوند.

هنگام خرید باید دقت کنید که برای استفاده از فرش، چه کاربری‌ای را مد نظر دارید. به عبارت دیگر، سبک زندگی شما تعیین کننده جنس فرش است. شاید بدون هیچ ملاحظه ای قصد داشته باشید که بهترین جنس نخ یعنی اکریلیک را خریداری کنید اما باید بدانید که گاهی نیاز شما با فرش های پلی پروپیلن نیز پاسخ داده می شود. برای محیط های پررفت و آمد بهتر است که فرش های اکریلیک را خریداری کنید. همچنین، چنان چه محیط شما رفت و آمد زیادی ندارد یا به قول معروف، پاخور آن کم است، فرش های پلی پروپیلن نیز گزینه مناسبی هستند.

انتخاب طرح فرش مناسب

بر می گردیم به سخن ابتدایی. معماری ها و طراحی های مختلف اثرات متفاوتی روی روحیه و حال و هوای انسان ها دارند. فرش هایی که طرح و نقش و نگار سنتی دارند تداعی گر گذشته و یادآور حس نوستالژیک هستند در حالی که فرش مدرن ماشینی مثل فرش وینتیج کاشان حال و هوای متفاوتی را به شما القا می کنند. حس امروزی و به روز بودن و همرنگ جماعت شدن. حس در لحظه زندگی کردن و شاد بودن. با این حال همه چیز به ذائقه و هدف شما بستگی دارد. برای برخی مکان ها فرش های سنتی یا همان فرش های کلاسیک کاشان مناسب اند و برای برخی دیگر فرش های مدرن و فانتزی. به این ترتیب، در انتخاب طرح فرش حتما دقت کنید که قصد دارید طراحی شما مدرن باشد یا سنتی.

 

 

 

 

انتخاب فرش مناسب با توجه به کفپوش خانه

کف پوش ها ظواهر مختلفی دارند. پارکت ها بسیار شیک و البته گران هستند. علی رغم این که پارکت ها محیط را چشم نوازتر می کنند عده زیادی توان خرید آنها را ندارند. برخی از سرامیک و برخی دیگر از موزاییک استفاده می کنند. در خرید فرش حتما به کف پوش منزل تان توجه کنید.

اگر کف پوش شما پارکت است، ترجیحاً تمام فضا را فرش نکنید. اجازه دهید زیبایی پارکت ها هم نشان داده شود. همین موضوع در مورد کف پوش های سرامیک هم صدق می کند. اما چنان چه کف پوش شما موزاییک است بهتر است که تمامی محیط را فرش کنید. موزاییک ها به دلیل فرسایش طی زمان مواد سیمانی آنها جدا کرده و باعث می شوند که فرش شما زودتر کثیف شود. از این رو بهتر است که در چنین محیطی تمامی فضا را فرش کنید.

مسئله دیگر توجه به تناسب رنگ پارکت و سرامیک با رنگ فرش است. هنگام خرید حتما به این تناسب دقت کنید و یا اگر به راهنمایی نیاز دارید، ملک شاه در خدمت شماست.

نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

نوع کاربری: اولین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری فرش مورد نظرتان است.

نوع کاربری در حقیقت به تناسب و مقاومت فرش در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی حاصل از زیاد

پا خوردن آن گفته می شود و معمولا هم توصیه می شود

با توجه به قسمت های مختلف خانه که قرار است فرشی را برای آن تهیه فرمایید،

به فکر انتخاب یک فرش ضخیم و یا یک کفپوش نرم و نازک برای خود باشید.

 

 

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکنه

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید فرش امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

 

 

مشاهده دکوراسیون فرش امیران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *