فرش 1200 شانه

دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی

دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی

فرش ایرانی قدمت دیرینه ای دارد و همچنین از محبوبیت بالایی در جهان برخوردار می باشد. استفاده از فرش ایرانی در دکوراسیون داخلی جذابیت و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

فرش های ماشینی تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند امروزه تنوع بالا و وجود فرش جدید ، می تواند همه سلیقه ها را راضی کند.

سبک کلاسیک، یکی از آن سبک های دکوراسیون داخلی است که جزییات و بافت های زیادی دارد. اگر سبک خانه شما کلاسیک است، فرش هایی با طرح و نقوش پر کار کمک خوبی به شما خواهد بود. اگر فضای خانه شما کوچک است، پیشنهاد می کنیم تا از فرش ماشینی با طرح و نقش بزرگ تر استفاده کنید.

 

فرش 1200 شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه

تاثیر فرش  در دکوراسیون داخلی

فرش ماشینی اگر با دقت انتخاب شود تاثیرات زیادی در ایجاد فضایی آرام و دلنشین در دکوراسیون خواهد داشت. طراحان داخلی در زمان انتخاب فرش ماشینی مناسب به مواردی چون، متراژ فضا، میزان نورگیری خانه، رنگ دیوارها و لوازم موجود توجه ویژه ای دارند. تا فرش مناسب دکوراسیون منازل را پیشنهاد دهند و توصیه دارند که ابتدا خرید فرش ماشینی انجام شود و سپس باقی لوازم خانه.

 

  • برای تاثیر فرش در بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک و یا متناسب بودن با فضاهای بزرگ، باید در زمان انتخاب فرش به طرح و رنگ فرش توجه نمایید. خرید فرش ماشینی با رنگ روشن و طرح های ساده و خلوت برای خانه های کوچک و آپارتمانی امروزی گزینه بسیار مناسبی است. که باعث بزرگ به نظر آمدن فضای خانه خواهد شد، چون طرح های ساده با رنگ روشن سبب بزرگ نمایی در فضا می شود.
  • بیشتر آپارتمان های کوچک امروزی میزان نورگیر کمی دارند. افرادی به دنبال دلباز و روشن کردن فضای خانه خود هستند. توصیه می کنیم از فرش های رنگ روشن و با طرح و نقشی به رنگ شاد و جذاب خریداری کنند.
  • اگر رنگ دیوار و پرده های خانه شما روشن است، پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از یکنواخت شدن بیش از حد فضا، فرش با رنگ روشن نخرند. انتخاب فرشی با رنگ متضاد رنگ پرده و دیوارها، باعث جذاب تر شدن فضای خانه می شود.

 

فرش ماشینی در دکوراسیون اتاق پذیرایی

قرار دادن فرش ماشینی در اتاق پذیرایی به چند حالت ممکن می باشد :

حالت اول : قرار دادن مبلمان به طور کامل بر روی فرش، این کار سبب می شود که تمام اجزای مبل به صورت یکپارچه به نظر برسند.

حالت دوم : قرار دادن پایه های جلویی مبل بر روی فرش، در این صورت توجهات به مرکز اتاق جلب می شود.

حالت سوم : همه پایه های مبل بر روی زمین باشد و هیچ یک بر روی فرش قرار نگرفته باشد. این حالت برای آپارتمان های کوچک بسیار مناسب می باشد. چون این کار باعث می شود که طول فرش شما با مبلمان دو برابر به نظر برسد. همچنین اگر مبل را در نزدیک فرش قرار دهید، حس یکپارچگی احساس می شود.

 

تنوع رنگ در فرش ماشینی کلاسیک چگونه است؟

 اولین نکته در خرید فرش‌ ماشینی کلاسیک، توجه به رنگ مناسب برای دکوراسیون است. این رنگ می‌تواند ‌ترکیبی از دو یا چند رنگ شبیه به هم باشد و در اجزایی مانند فرش، پرده و مبلمان؛ خود را نشان دهد. فرش ماشینی کلاسیک تنوع بالایی در رنگ دارد به همین دلیل در دکوراسیون به عنوان عنصری قدرتمند ظاهر می‌شوند.

این طرز تفکر که از فرش کلاسیک فقط باید در دکوراسیون‌های سنتی استفاده کنیم اشتباه بزرگی است چرا که با کمی سلیقه در انتخاب باقی وسایل، می‌توانیم از این فرش‌ها در دکوراسیون مدرن و ساده نیز استفاده کنیم. برای فضاهایی که مدرن هستند و یا دکوراسیون‌های ساده‌ای دارند، فرش کلاسیک با رنگ‌های روشن مانند کرم، سفید، خاکستری و ترجیحا طرح‌های خلوت، مناسب است.

 

تاثیر ابعاد فرش ماشینی کلاسیک در دکوراسیون

تاثیر ابعاد فرش ماشینی کلاسیک را در دکوراسیون دست کم نگیرید زیرا اندازه نامناسب فرش، به کلی دکوراسیون شما را به هم می‌ریزد حتی اگر طرح و رنگ فرش را به درستی انتخاب کرده باشید. باید در نظر داشته باشید متراژ فضا با اندازه فرش ارتباط مستقیمی دارد و از طرفی هرچه فرش بزرگ‌تر انتخاب شود فضای شما بیشتر به سمت سنتی و کلاسیک پیش می‌رود و در عوض فرش‌های کوچک فضای شما را مدرن‌تر جلوه می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های مهم فرش ماشینی کلاسیک، مدل‌های فرش گرد و بیضی در آن است که کاملا از دید خریداران دور مانده و توجه زیادی به آن نمی‌شود. در صورتی که استفاده از این فرش‌ها، بهترین راه برای ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون بوده و در مقایسه با نمونه‌های مستطیل شکل آن قدرت جذب بیشتری دارد.

 

نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

نوع کاربری: اولین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری فرش مورد نظرتان است.

نوع کاربری در حقیقت به تناسب و مقاومت فرش در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی حاصل از زیاد

پا خوردن آن گفته می شود و معمولا هم توصیه می شود

با توجه به قسمت های مختلف خانه که قرار است فرشی را برای آن تهیه فرمایید،

به فکر انتخاب یک فرش ضخیم و یا یک کفپوش نرم و نازک برای خود باشید.

 

 

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکنه

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید فرش امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

 

 

مشاهده دکوراسیون فرش امیران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *