فرش ماشینی کاشان

زیبایی فرش کاشان

فرش کاشان | هنری اصیل و ماندگار است. فرش یکی از اصلی‌ترین اجزای دکوراسیون خانه‌ های ایرانی است. این فرش هم در بین فرش ‌ها، نام آشناترین فرش است. فرش کاشان به سبب زیبایی در طرح و رنگ و کیفیت مرغوب همواره مورد پسند ایرانیان بوده است. تولید‌کنندگان این فرش در هر دوره‌ای از تکنولوژی جدید و دستگاه‌ های پیشرفته بهره می ‌برند تا همواره بهترین‌ها را به بازار عرضه کنند. استفاده از نقشه‌ هایی با فرهنگ ایرانی و نقشه ‌های بروز و جدید سبب محبوبیت فرش کاشان شده است.

 

 

فرش ۷۰۰ شانه

 

 

ویژگی متمایز فرش کاشان

انواع فرش های ماشینی بافته شده در معتبرترین  کارخانه فرش کاشان  علیرغم قیمت بسیار کم دارای بهترین کیفیت هستند. این فرش ها با بهترین نخ و الیاف هیت ست شده تولید شده و دارای تنوع رنگ بسیار زیادی نیز هستند.

کارخانه فرش امیران کاشان

کارخانه فرش امیران کاشان

 

یکی از دغدغه های بزرگ برای تمامی زوج های جوان و خانواده های ایرانی، خرید باکیفیت بهترین فرش از لحاظ ماندگاری و کیفیت است. از آنجاییکه فرش، یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری هر خانه ای است، انتخاب طرح و نقش مناسب آن برای خانم هایی که به دکوراسیون شیک منزل خود اهمیت می دهند نیز مورد توجه قرار می گیرد. از طرفی قیمت فرش نیز روی تصمیم گیری برای خرید آن تاثیر می گذارد.

بنابراین، زمانی می توان گفت بهترین خرید فرش ماشینی را انجام دادید که هر سه فاکتور کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب را در نظر گرفته باشید.

انواع فرش ماشینی که در کارخانه یلدای کویر کاشان به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر این شهر، بافته می شوند، با بهترین کیفیت و قیمت در سایت این کارخانه عرضه شده اند. با خرید فرش کاشان می توانید تنوع و زیبایی را به خانه خود ببرید و لذت خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 

ویژگی پرفروش ترین مدل های فرش کاشان

از ویژگی پرفروش ترین مدل های فرش کاشان استفاده از نخ های ۱۰۰% آکریلیک، هیت ست شده  و بافت با وندویل و شونهر Schonherr است. این فرش ها با نخ ترک و نخ ایرانی بافته می شوند و در ابعاد و اندازه‌ های فرش ۴ متری، فرش ۶ متری، فرش ۹ متری و فرش ۱۲ متری تولید می‌ شوند.

تنوع سایز

فرش های ماشینی در سایزهای متفاوتی تولید می ‌شوند و شما می ‌توانید به دلخواه و با توجه به متراژ منزل خود آنها را تهیه کنید و در زمانی که این فرش ها دچار کثیفی شدند خیلی راحت بدون اینکه آنها را جابجا کنید با مقداری شامپو فرش که مخصوص این کار هستند، آنها را با یک اسفنج تمیز و نرم شستشو دهید و خیلی خوب آنها را تمیز کنید.

فرش با کیفیت

فرش با کیفیت

 

پرفروش ترین فرش های کاشان، به دلیل طرح و رنگ های زیبایی که دارند خیلی راحت با انواع دکوراسیون و سبک چیدمان داخلی منزل ست می شوند و تنوع طرح و رنگ آنها به قدری زیاد است که می ‌توانید آنها را با انواع مبلمان و یا سایر لوازم منزل مانند پرده، میز تلویزیون، جاکفشی و دیگر اکسسوری ها ست کنید و آنها را خیلی زیبا در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک و… بکار ببرید تا چیدمانی زیبا و جذاب برای منزلتان ایجاد کنید.

 

فرش السا ۱۲۰۰ شانه

 

 

جایگاه فرش کاشان در خانه های ایرانی

از گذشته تا کنون فرش ها جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی داشته اند و به نوعی عنصری مهم و جدایی ناپذیر از یک خانه محسوب می شده اند. این اهمیت تا جایی است که برخی اعتقاد دارند فرش ها دارای روح بوده و هزاران حرف در دل تار و پود های نهفته است و البته این موضوع سخنی به گزاف هم نیست. چه بسیار راز دل ها و سخن هایی که از دل بافندگان فرش برخاسته و در عمق جان فرش گره خورده است.

گذر زمان و مدرن شدن زندگی ها به قسمی ما را از این فرش ها نیز دور تر کرد. شاید تنها بتوان آن ها را در خانه مادر بزرگ ها یافت. اما در این میان فرش کاشان مفتخر است که توانسته تمام ویژگی ها و کیفیت فرش اصیل ایرانی را در خود حفظ کند. فرش کاشان همان فرشی است که می تواند باری دیگر گرما و عشق را به خانه ها آورده و گره های کنار هم بودن را محکم تر کند.

 

 

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکنه

 

 

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید حضوری فرش ۴۰ تکه امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *