فزش افشان

فرش با کیفیت طرح افشان

ویژگی  فرش با کیفیت  طرح افشان | فرش ماشینی طرح افشان یکی از پر فروش ترین نقشه های فرش ماشینی می باشد و همه ساله تعداد زیادی از آن در بازار و نمایشگاه های فرش به فروش می رسد. فرش های ماشینی طرح افشان به یک نقشه محدود نمی شود بلکه فرش طرح افشان یکی از طرح های اصیل فرش ایرانی می باشد و از انواع آن در کارخانه فرش بافته می شود ، که در این مقاله سعی شده است انواع فرش ماشینی طرح افشان همراه با اطلاعات فنی مورد بررسی قرار داده بشود.

 

طرح افشان در نقشه فرش

در نقشه فرش افشان ، گویی طراح از ابتدا تا انتهای کار خود دست خود را از روی نقشه بر نداشته و تمامی نقوش به هم ارتباط دارند و اگر به گوشه ای از نقشه فرش افشان نگاه کنیم انتهای آن نا معلوم است. همان طور که از اسم این نقشه پیداست ( افشان ) گل و بوته های به کار رفته در نقشه فرش به صورت پراکنده و افشان قرار دارند به همین علت است که نام این فرش را طرح افشان گذاشته اند. فرش افشان معمولا بدون لچک و ترنج می باشند اما طرح هایی از آن که دارای لچک و ترنج هستند نیز بافته می شود و در بازار فرش موجود است. فرش طرح افشان در انواع مختلفی مانند:  فرش افشان ۷۰۰ شانه ، فرش افشان ۱۲۰۰ شانه.

طرح افشان برگرفته از نقوش اسلیمی چون بته جقه ، شاخ و برگ گیاهان ، حیوانات و … می باشد و دارای رنگ های متنوعی است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. نقشه افشان نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران نیز بسیار پر طرفدار است و همه ساله تعداد زیادی از فرش افشان به خارج از کشور صادر می شود.

 

فرش افشان

فرش افشان

 

فرش هایی که زیبایی منحصر به فردی را در محیط خانه ایجاد می کند،فرش بدون حاشیه و طرح دار افشان است. طرح این فرش ها از انواع گل ها، برگ های ریز و درشت تشکیل شده است که در سرتاسر فرش یکپارچه و به هم متصل شده اند. در این نوع طراحی فقط یک حاشیه دور فرش وجود دارد و هیچ حاشیه ای در وسط فرش وجود ندارد که سادگی در واقع باعث زیباتر شدن طرح و نقش فرش می شود.

در این نوع فرش ها ترنج در وسط فرش وجود ندارد و برای خانه هایی که دکوراسیون مدرن و جدیدتری دارند و از عناصر و وسایل متقارن پیروی نمی کنند گزینه بسیار مناسبی است. اگر خانه ای کوچک و جمع و جور دارید، اما می خواهید محیط خانه روشن و جادار باشد، فرش هایی با رنگ زمینه روشن و خنثی یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه شما هستند.

 

برای چیدمان منزلتان از سایر طرح های پالت ترمه دیدن نمایید.

فرش ترنج دار

 

فرش ترنج دار و دارای محراب یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مدل های فرش دستبافت و فرش ماشینی است که در وسط این نوع فرش ها محرابی به شکل گرد یا بیضی قرار گرفته و حاشیه فرش دور آن است

فرش هایی با نقوش نارنگی و محراب به رنگ های کرم، دودی، نقره ای، دلفینی، سرمه ای و …. توسط شرکت های فرش ماشینی تولید می شوند و بهترین گزینه برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی هستند.

فرش ترنج دار به دلیل طرح بزرگ و شلوغی که دارد معمولا بهترین گزینه برای خانه های بزرگ است.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه

 

فرش طرح افشان

نقوش طرح افشان

در بین نقشه‌های قالی، طرح افشان از طرح‌های قدیمی و ریشه‌دار است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. طرح ختایی مجموعه‌ای از طرح‌های گل، بوته، غنچه، جوانه و برگ است که بر روی یک ساقه منحنی به دورهم پیچیده شده و به تصویر کشیده می‌شود؛ اما طرح اسلیمی شاخ و برگ و پیچ ‌و خم‌های درخت را به نمایش می‌گذارد و نماد درخت است.

 

فرش با کیفیت

فرش با کیفیت

فرش با کیفیت

نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

نوع کاربری: اولین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری فرش مورد نظرتان است.

نوع کاربری در حقیقت به تناسب و مقاومت فرش در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی حاصل از زیاد

پا خوردن آن گفته می شود و معمولا هم توصیه می شود

با توجه به قسمت های مختلف خانه که قرار است فرشی را برای آن تهیه فرمایید،

به فکر انتخاب یک فرش ضخیم و یا یک کفپوش نرم و نازک برای خود باشید.

 

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکنه

 

 

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید حضوری فرش امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

مشاهده دکوراسیون فرش امیران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *