فرش ۱۲۰۰ شانه طاووس فیلی گل برجسته

فرش ماشینی 1200 شانه

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه |  نوعی فرش ماشینی است که از تراکم بالایی برخوردار است و در هر متر مربع حدود ۱۲۰۰ شانه یا گره دارد. این نوع فرش از لحاظ کیفیت و زیبایی به فرش‌های ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه برتری دارد و از نظر قیمت هم مناسب تر از فرش ۱۵۰۰ شانه است.

فرش ۱۲۰۰ شانه از جنس اکریلیک هیت ست شده ساخته می‌شود که پرزدهی ندارد و رنگ‌پذیری خوبی دارد. فرش ۱۲۰۰ شانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و برای انواع فضاهای خانگی و اداری مناسب است.

فرش ۱۲۰۰ شانه یکی از پرطرفدار ترین فرش های موجود در بازار فرش ایران است که بسیاری از شرکت های فرش کاشان به تولید این مدل از فرش می پردازند. شرکت فرش ماشینی داریوش نیز با دارا بودن چندین دستگاه بافت فرش ۱۲۰۰ شانه ظرفیت بالایی در بافت این نوع فرش دارد.

علاوه بر ویژگی ها و مشخصات فرش ۱۲۰۰ شانه طراحی فرش ۱۲۰۰ شانه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فرش داریوش با دارا بودن تیم طراحی مستقر در واحد طراحی فرش شرکت ظرفیت بالایی در طراحی مدرن و بروز انواع فرش های مدرن، سنتی، وینتیج و کهنه نما دارد.

واحد طراحی فرش داریوش به طراحی فرش های ۱۲۰۰ شانه در انواع طرح ترنج، طرح افشان، و سایر نقش های می پردازد.

 

 

فرش ۱۲۰۰ شانه دارای ویژگی های متعددی است، ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سایش، رنگ پذیری خوب و ثبات رنگ بالا و سبک و حمل آسان از ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه است. فرش ۱۲۰۰ شانه بافته شده توسط شرکت فرش داریوش بصورت ریزبافت بافته میشود و در تولید آن از نخ هایبالک که باعث گل برجسته شدن فرش میشود استفاده میشود.

 

ویژگی فرش ۱۲۰۰ شانه

  • لطافت و نرمی بالا
  • پوشش کامل زمین
  • مقاومت در برابر سایش
  • ثبات رنگ
  • عدم پرزدهی
  • عدم تولید الکتریسیته ساکن
  • قابل شستشو با آب و مواد شوینده
  • سبک بودن و راحت حمل شدن

فرش ۱۲۰۰ شانه یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال فرش‌های با کیفیت، زیبا و اقتصادی هستند. این نوع فرش با توجه به طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، می‌تواند به هماهنگی دکوراسیون منزل یا محل کار کمک کند و جلوه‌ای شاداب و دلپذیر به فضا ببخشد.

فرش با کیفیت

فرش با کیفیت

 

کاربرد فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه یک نوع فرش بافته شده با الیاف نخی است که دارای تراکم بالایی از گره‌ها در هر شانه است و به آن فرش ریزبافت هم گفته میشود. شانه یک واحد اندازه‌گیری برای تعداد گره‌ها در هر قسمت مستطیلی از فرش است که معمولا به سانتی‌متر محاسبه می‌شود. فرش ۱۲۰۰ شانه دارای حدود ۱۲۰۰ گره در هر سانتی‌متر مربع است.فرش ۱۲۰۰ شانه به عنوان آثار هنری و تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع فرش دارای الگوها و رنگ‌های زیبا و جذاب است که نشان دهنده فرهنگ و سنت‌های منطقه‌ای است که در آن بافته شده‌اند. بسیاری از فرش ۱۲۰۰ شانه به عنوان قطعات گرانبها و نادر در بازار جهانی فروخته می‌شوند و در موزه‌ها و نمایشگاه‌ها نمایش داده می‌شوند.

 

 

فرش ۱۲۰۰ شانه به عنوان پوشش زمین و روفرشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع فرش دارای بافت سخت و مقاوم است که مقاوم در برابر سایش، لک، جذب آب و حشرات است. فرش ۱۲۰۰ شانه باعث افزایش گرمای و راحتی اتاق می‌شود و صدای پایین را کاهش می‌دهد. فرش ۱۲۰۰ شانه همچنین با سبک‌های مختلف دکوراسیون سازگار است و جلوه زیبایی به فضا می‌دهد.

استفاده از فرش ۱۲۰۰ شانه برای حال و پذیرایی، اتاق خواب کودکان و پدر و مادر و آشپزخانه نیز مرسوم است و باعث میشود تا حس خوبی از یک فرش با کیفیت را زیر پای خود داشته باشید و از طراحی زیبا و بافت گل برجسته آن لذت ببرید.

 

فرش ماشینی 1200 شانه

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

 

از دیگر محاسن فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

  1. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن تعداد بالای گره از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند.
  2. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه شباهت زیادی به فرش‌های دستباف دارند به همین دلیل میتوان آنها را شبیه به فرش‌های دستباف گونه دانست.
  3. در فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم بالا ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند.
  4. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش‌های ۵۰۰ ، ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه از طرح‌ها و رنگ‌های بهتری برخوردار است.

 

 

 

نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

نوع کاربری: اولین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری فرش مورد نظرتان است.

نوع کاربری در حقیقت به تناسب و مقاومت فرش در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی حاصل از زیاد

پا خوردن آن گفته می شود و معمولا هم توصیه می شود

با توجه به قسمت های مختلف خانه که قرار است فرشی را برای آن تهیه فرمایید،

به فکر انتخاب یک فرش ضخیم و یا یک کفپوش نرم و نازک برای خود باشید.

 

 

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکنه

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

 

 

مشاهده دکوراسیون فرش امیران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *