فرش 700 شانه

ویژگی های فرش ماشینی 700 شانه

ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه| در انتخاب و خرید فرش ماشینی، می توان تصمیم های مختلف و متنوعی و حتی گاها متناقضی داشت. بالاخص این روزها که شاهد آن هستیم که فرش های ماشینی در ابعاد و اندازه ها و طرح و نقش ها و شانه و تراکم های مختلفی بافته و به بازار عرضه می شوند، این دشواری در تصمیم گیری دو چندان می شود. ما در این نوشتار سعی داریم شما با خصوصیات،ویژگی ها و سایر پارامترهای مهم و مطرح در فرش ماشینی ۷۰۰ شانه بیشتر آشنا کنیم .

 

مزایای فرش ۷۰۰ شانه

همانطور که بیان شد، شانه و تراکم فرش، یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر در قیمت فرش ماشینی است .به همین دلیل فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش  ۱۲۰۰ شانه قیمت به مراتب کمتری دارند و همین موضوع به یکی از دلایل محبوبیت فرش های ۷۰۰ شانه تبدیل شده است .
البته واضح است که فرش های ۷۰۰ شانه، نسبت به فرش های ۵۰۰ شانه قیمت بالاتری دارند. همچنین فرش ماشینی ۷۰۰ شانه در ابعاد متنوع نیز تولید میشوند، نقشه های بی نظیری که بر روی انواع فرش ۶ متری ، ۹ متری و ۱۲ متری نقش بسته و زینت بخش منزل شما خواهند بود.

 

 

ضخامت بالای فرش های ۷۰۰ شانه

همانطور در قسمت های مختلف سایت دکتر فرش به آن اشاره کرده ایم، شانه و تراکم فرش با ضخامت فرش رابطه عکس دارند.به عبارت دیگر، هرچه شانه و تراکم فرش ها افزایش یابد، ضخامت آن ها کاهش می یابد.

بنابراین فرش ماشینی ۷۰۰ شانه نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه و همچنین ، طول نخ خاب بیشتر دارند و در نتیجه ضخامت بیشتری دارند. این ضخامت بیشتر فرش های ۷۰۰ شانه، موجب شده است که نرمی و لطافت بیشتری نسبت به سایر فرش های ماشینی داشته باشند به شکلی که نشستن، استراحت کردن و راه رفتن روی فرش های ۷۰۰ شانه، لذت بخش باشد .

 

 

برای چیدمان منزلتان از سایر طرح های پالت ترمه دیدن نمایید.

 

طرح های متنوع فرش های ۷۰۰ شانه

با ظهور فرش های ماشینی و پیشرفته تر شدن دستگاه های تولید این فرش ها، تنوع فرش های تولیدی نیز روز به روز افزایش یافت . فرش ۷۰۰ شانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و طرح و نقش های فراوانی را می توانید در فرش های ۷۰۰ شانه ببینید.

البته ذکر این نکته نیز الزامی است که هرچه شانه و تراکم فرش ها افزایش یابد، جزئیات فرش ها بیشتر می شود و می توانید نقش و نگار زیباتری را در فرش ها مشاهده کنید. به همین دلیل فرش های ۱۲۰۰ شانه ، از لحاظ زیبایی، نقش هایی با جزئیات بیشتری دارند و اگر زیبایی و طرح و نقش فرش برای شما اهمیت زیادی دارد، احتمالا فرش های ۱۲۰۰ شانه انتخاب بهتری برای شما باشد.

 

ویژگی های فرش ماشینی 700 شانه

ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

کیفیت فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه و تراکم ۲۵۰۰ قطعاً یکی از فرش‌های ماشینی استاندارد در کشور است. کیفیت فرش‌های ماشینی در ویژگی‌هایی است که در بالا آن‌ها را نام بردیم.به عنوان مثال فرش ماشینی که تمام اکریلیک است نشان دهنده کیفیت فرش نخواهد بود به همین دلیل باید ویژگی‌های فرش را بررسی کنید تا کیفیت فرش را در کنید. فرش‌هایی که با شانه و تراکم پایین و همچنین با کیفیت پایین بافته می‌شوند عمر کمی را خواهند داشت که بعد از مدتی باید فرش ماشینی دیگری را تهیه و جایگزین فرش قبلی کنید. خوشبختانه فرش‌های ۷۰۰ شانه موجود در فروشگاه قالیکده البرز نشان داده است که رضایت مشتریان پس از خرید این فرش‌ها بالا بوده است.

 

فرش با کیفیت

فرش با کیفیت

 

ضمانت نامه امیران

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان برای فرش تلما از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکند

برای ثبت ضمانت نامه فرش بر روی لینک ثبت ضمانت نامه کلیک نمایید.

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید حضوری فرش ۷۰۰ شانه  امیران می‌توانید به

نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، زنجان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *