خرید فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی | قیمت بالای فرش باعث شده تا خرید آن به یکی از دغدغه‌های اساسی بخش عظیمی از جامعه تبدیل شود؛ زیرا به دنبال محصولی هستند که بتواند به مدت طولانی با بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار بگیرند. در هر خانه‌ای به خصوص خانه‌های ایرانی، وجود فرش الزامی بوده و یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های دکوراسیون است. به همین دلیل و برای اینکه هر نوع سلیقه‌ای از خریدی که دارد رضایت داشته باشد، انواع و طرح‌های مختلفی از فرش‌های ماشینی در بازار وجود دارند که شما با توجه به بودجه خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

فرش 700 شانه

فرش ۷۰۰ شانه

 

 

راهنمای خرید فرش ماشینی خوب

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، شما برای اینکه بتوانید پول خود را برای بهترین گزینه پیش رویتان صرف کنید، در ابتدا باید بدانید که مشخصات بهترین فرش ماشینی چیست . در ادامه تلاش می‌کنیم تا تمامی مواردی را که در زمان خرید باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید را بررسی کنیم تا در نهایت با رضایت از مرکز خرید خارج شوید. وقتی برای خرید فرش، وارد فروشگاه‌های مختلف می‌شوید، در اولین نگاه، انواع مختلفی ار فرش‌ها را می‌بینید که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، فرش‌های ماشینی از نظر جنس الیاف در پنج گروه مطرح آکریلیک، پلی‌استر، پشمی، نایلونی و پلی‌پروپیلن قرار می‌گیرند.

و یا اینکه فرش ماشینی ابریشمی که به زیبایی خود شهره است با نخ پلی‌استر بافته می‌‎‌شود. از طرفی دیگر معمولا در فرش منازل نیز نخ آکریلیک به کار می‌‎رود؛ این نخ‌ها خاصیت ارتجاعی بیشتری داشته و راحت‌تر تمیز می‌شوند.در نتیجه شما باید بدانید که هر فرشی که چه ویژگی‌هایی دارد و آیا گزینه مناسبی برای محل انتخابی شما هست یا خیر!

 

 

 

 

شانه و تراکم از مهم‌ترین نکات خرید فرش ماشینی

یکی از دیگر موارد مهمی که کیفیت، ارزش و قیمت فرش‌های شما را تعیین می‌کند، شان و تراکم آن‌هاست. لازم به ذکر است که منظور از تراکم و شانه، گره‌های بافته شده در طول و عرض فرش‌هاست. به عبارتی دیگر شانه به گره‌های بافته شده در یک متر عرض فرش و تراکم به تعداد گره‌ها در یک متر طول فرش گفته می‌شود. معمولا روی برچسب پشت فرش ماشینی مقدار شانه فرش درج شده است؛ پس پیش از خرید، حتما به این مسئله توجه داشته باشید.

 

تراکم فرش را بدانید

منظور از تراکم فرش، همان تعداد گره‌های یک فرش است! تراکم عرضی یا شانه فرش، تعداد گره‌ها در عرض فرش است، مثلا فرش ۷۰۰ شانه یعنی در هر متر از آن، ۷۰۰ گره دارد. مهم آن است که در خرید فرش، باید فرشی انتخاب شود که شانه بالاتری دارد. در مقابل، تراکم طولی یک فرش که با شمارش تعداد گره‌ها در طول فرش محاسبه می‌شود. هر چه یک فرش تراکم طولی بیشتری داشته باشد، بافت آن فشرده‌تر می‌شود به همین دلیل استحکام و ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند. خوب است بدانیم، یک فرش ماشینی استاندارد حداقل باید دارای۷۰۰ شانه و تراکم ۲۵۵۰ باشد.

 

 

ضمانت نامه امیران

شرکت فرش امیران برای جلب اعتماد مشتریان برای فرش تلما از ضمانت نامه ثبتی استفاده کرده که حس امنیت و آرامش را برای یک خرید مطمئن برای مشتری فراهم میکند

برای ثبت ضمانت نامه فرش بر روی لینک ثبت ضمانت نامه کلیک نمایید.

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید حضوری فرش امیران می‌توانید به

نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، زنجان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *