فرش 1200 شانه

فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته | امکان ندارد در مورد صنایع دستی کشورمان صحبت کنیم و حرفی از فرش‌های ایرانی به میان نیاید. شهرهای مختلف کشورمان به خاطر توانایی‌شان در تولید فرش دستباف و فرش ماشینی و فرش گل برجسته در سطح بین‌الملل به خوبی شناخته می‌شوند. در زندگی اکثر خانواده‌های ایرانی فرش نقشی مهم دارد و بسیاری از افراد برای اینکه به خانه‌شان رنگ و بوی زندگی ببخشند، از فرش استفاده می‌کنند. قبلا در خصوص مزایای فرش وینتیج با شما مفصل صحبت کرده ایم.

 

 

یکی از انواع فرش که در ایران و جهان طرفداران زیادی دارد،  فرش گل برجسته است. شیوه بافتن این فرش‌ها به گونه‌ای است که در قسمت‌هایی که بافنده مایل بوده توجه بیشتری به آن بشود، ضخامت فرش بیشتر است و به همین دلیل بهتر دیده می‌شود؛ قرار گرفتن برجستگی‌ها و قسمت‌های مسطح فرش در کنار هم همان کاری را می‌کند که سایه و روشن در نقاشی آن را به عهده دارد.

 

فرش گل برجسته چیست؟

«فرش گل برجسته» همان‌طور که از نام آن هم مشخص است، به فرش‌هایی گفته می‌شود که بافت یکسانی ندارند، بلکه قسمت‌هایی از فرش مانند گلبرگ‌ها به نسبت سایر قسمت‌های فرش برجستگی دارد. مقدار برجسته بودن برخی از قسمت‌ها حدود چند میلی‌متر است.

اما همین مقدار روی ظاهر فرش تأثیر گذاشته و جلوه بسیار زیباتری به فرش می‌بخشد. از این رو فرش‌های گل برجسته جزو فرش‌های مدرن پرطرفدارای هستند که البته تراکم بالایی هم دارند. چراکه ایجاد برجستگی در این فرش‌ها به ظرافت طرح نیاز دارد و طرح‌های ظریف فقط روی فرش‌های با تراکم بالا ایجاد می‌شوند.

 

 

 

 

زیبایی و ظرافت بی‌نظیر

مهم‌ترین مزیت فرش گل برجسته، زیبایی و ظرافت بی‌نهایت آن است. فرش‌های گل برجسته به حدی چشم‌نوازند که از آن‌ها به عنوان تابلو فرش استفاده می‌شود.مهمترین مزیت این فرش‌ها، به طراحی آن‌ها باز می‌گردد. ابتکاری که در بافت برجسته‌ی گل‌های فرش وجود دارد، چنان جلوه، رنگ و لعابی به فرش بخشیده است که بسیاری از مشتریان، آن را برای استفاده‌های تزئینی خریداری می‌کنند. مخصوصا نوع تابلوفرش گل برجسته، می‌تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما اضافه کند.

 

فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

انواع فرش گل برجسته

فرش گل برجسته، گرچه محصول نسبتا جدیدی در بازار فرش محسوب می‌شود، اما با توجه به استقبال قابل قبولی که از جانب مشتریان داشته است، تولیدکنندگان را به بافت انواع مختلف آن واداشته است. فرش‌های گل برجسته را می‌توانید در ابعاد مختلفی در بازار پیدا کنید، از تابلو فرش گرفته، تا فرش گل برجسته‌ی ۶ متری و ۹ متری و ۱۲ متری. همچنین طرح و رنگ فرش گل برجسته هم متنوع است. بر خلاف برخی فرش‌ها مانند فرش افشان، که نوع طراحی آن‌ها، در یک سبک خاص جای می‌گیرد، فرش گل برجسته را می‌توانید در انواع طرح‌ها در بازار ببینید. از فرش گل برجسته صورتی گرفته تا فرش گل برجسته کرم و فرش گل برجسته رنگ روشن.

 

خلاقیتی که در تولید این محصول به کار رفته است، سبب می‌شود تا دست طراح برای اجرای ایده‌های مختلف، کاملا باز باشد. برای همین، هر نوع چیدمانی که در منزل دارید و به دنبال هر رنگی برای ست کردن فرش گل برجسته با آن هستید، با کمی گشت و گذار در بازار، می‌توانید جنس مورد نظر را پیدا کنید.

 

 

فرش امیران را از کجا بخریم؟

برای خرید حضوری فرش  امیران می‌توانید به نمایندگی‌های فرش امیران در کاشان، سنندج و ساری مراجعه کنید.

برای خرید غیرحضوری میتوانید با شماره ۰۳۱۵۴۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی

نوع کاربری: اولین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری فرش مورد نظرتان است.

نوع کاربری در حقیقت به تناسب و مقاومت فرش در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی حاصل از زیاد

پا خوردن آن گفته می شود و معمولا هم توصیه می شود

با توجه به قسمت های مختلف خانه که قرار است فرشی را برای آن تهیه فرمایید،

به فکر انتخاب یک فرش ضخیم و یا یک کفپوش نرم و نازک برای خود باشید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *